OSIJEK - 17. studenog 2011. (Fićine palanačke vijesti) -- Sasvim očekivane, ali ipak teško objašnjive gužve vladaju ispred litavskog lanca ulične mode Crveni fićo na dan lansiranja kolekcije Fićo-fićo. Dugo očekivana i na velika zvona najavljivana kolekcija iza koje stoji popularni talijanski brend visoke mode i kreativna direktorica Donatella Fićersaće nastala je samo za ovaj popularni lanac dućana, koji potiče iz Osijeka, te jetre Slavonije.
Odlični kožni komadi odjeće, ali i seksipilna metalik zlatna haljinica iz kolekcije već su i prije puštanja u prodaju viđene na domaćim zvijezdama - Lani Banely, Jurković i Pavić, što je bio još jedan odličan marketinški potez brenda.
Crveni fićo najpopularniji je dućan u gradu! |
Fićine krpice u osječki dućan Crveni fićo stigle su paralelno sa svjetskim 'premijerama', a ako je suditi po pomami koja vlada ispred jedinstvenog instalacijskog dućana u (skoro) samom centru grada, teško će se išta zadržati na policama i sanducima za municiju. Cijene dizajnerskih komada odjeće prihvatljive su s obzirom da se radi o fensi potpisu, no u krizna hrvatska vremena valja dobro promisliti o tisuću, dvije kuna za dobar komad odjeće.
Kako bilo, prvi dan prodaje Fićo-fićo kolecije nalaže kupcima da se predbilježe za ulazak u dućan, stave narukvice, dođu u točno propisano vrijeme, pokažu člansku iskaznicu HDSSB-a (Može i od mame!) i u samo deset minuta izaberu i kupe najviše jedan komad robe s ovim potpisom. Eto, zreli smo i za takve egzibicije!
Nema komentara:
Objavi komentar