petak, veljače 27, 2009

Kupujmo prosječno


Čitajući malo i razmišljajući o akciji grada "Kupujmo osječko" napokon sam došao do zaključka da Osijek nikada neće imati normalnu vlast, jer normalni ljudi u ovom gradu kao prvo, ne mogu doći na vlast, te kao drugo, ako greškom i dođu na vlast, neće dugo ostati normalni. Kad mi je činjenica da će vlast uvijek biti nenormalna sjela, shvatio sam da to i nije toliko loše, čisto iz humorističko-karnevalsko-sapuničarskih razloga. 

Upravo ću iz te perspektive promatrati i ovu grandiozno zamišljenu akciju, pozorno pratiti koje će sve tradicionalne marketinške strategije, taktike i alate koristiti, kako će pratiti i mjeriti rezultate, što će učiniti da povećaju kvalitetu tih osječkih proizvoda koje žele promovirati (apsolutno ništa), koliko će radnih mjesta sačuvati i otvoriti, te u konačnici, koliko će novca slagati da su za sve to skupa potrošili, odnosno uštedjeli. 

Kako je cijela ta ambiciozna akcija osmišljena u nekih desetak dana, tijekom kojih se baš i ne može nešto pošteno izanalizirati i isplanirati, ne sumnjam da će nakraju sve to biti navrat-nanos, traljavo, pogrešno i nikakvo. Za sve, osim za trenutnu garnituru za vlasti, u čijim je očima i samo pokretanje ove akcije ogroman uspjeh, pa makar ona i potpuno neslavno propala. Barem su se trudili nešto napraviti, za razliku od onih koji ništa konkretno ne rade, osim što im kontinuirano podmeću. Bljak.

Za desert, evo i nekoliko mudrosti izrečenih na javnom predstavljanju vizualnog identiteta akcije 26.02.09. : "Osječki proizvođači nisu, niti će ikada imati, tako kvalitetnu promidžbenu kampanju i nadam se da ćemo im pomoći u ostvarivanju boljih poslovnih rezultata, rekao je Đapić i za polovicu sljedećeg tjedna najavio sastanak s tridesetak osječkih proizvođača koji su potvrdili sudjelovanje u kampanji, kako bi je zajednički dodatno osmislili."

Ili: "Nemamo iluzija da tom akcijom možemo spasiti osječko gospodarstvo od ekonomske krize, jer ona je stigla i na naš prag, ali nadam se da politikom malih koraka možemo pomoći u spašavanju radnih mjesta i na taj način odgovoriti recesiji. Time ne stvaramo odbojnost prema stranih proizvođačima, jer mnogi od njih također sudjeluju u ovoj kampanji, kaže Đapić"

Te vrhunac: "Na dojavu da jedna robna kuća u gradu ne prodaje niti jedan osječki proizvod, aktivisti HSP-a ondje uistinu nisu pronašli niti jedan proizvod osječke tvrtke. Budući da ovdje ostvaruje veliku dobit, zatražit ćemo od njihove uprave da u svoj asortiman uvrsti i osječke proizvode, rekao je Đapić, ne želeći otkriti o kojoj se robnoj kući radi. "



Broj komentara: 5:

  1. Ih pisao ja o tome još prije jedno 10ak godina :)
    možda na archive.org ima!

    OdgovoriIzbriši
  2. zašto ja za ovaj blog tek sad saznajem? izopćili ste me, stiže vas neviđena kazna...kupujem sve zagrebačko, odsad! tri četr sad...

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako sam dobio zajam od Christy Walton Finance, pao sam u ruke prijevara dok se nisam sreo s ovim vjernim zajmodavcem koji mi je dao zajam od 50.000 eura, sada vjerujem da još uvijek postoje pravi zajmodavci na internetu, evo e-pošte (christywalton355@ gmail.com) zajmodavca ako vam je potrebna bilo kakva financijska pomoć, možete ga kontaktirati za pomoć: christywalton355@gmail.com

    OdgovoriIzbriši