ponedjeljak, lipnja 11, 2012

Bećarac postao dominantna forma u hrvatskom marketinškom prostoru!

OSIJEK, 11. lipnja 2011., (OSJEČKI MRMOT) -- Najnovija multimedijalna marketinška kampanja Osječke pivovare  izazvala je pravu malu (r)evoluciju u hrvatskoj oglašivačkoj industriji. Simpatična kampanja poznata kao Jedan, dva, Osječka!, kojom su osječki pivari krenuli u ljetnju tržišnu borbu za pivopije, u kojoj skupine dražesnih mladića uz pivo smišljaju duhovite i pomalo bezobrazne bećarce, postala je pravi hit, kako među ciljnom publikom, tako i marketinškim stručnjacima.

Sjedište Osječke pivovare

"Jednostavna i svima poznata, a ipak kompleksna i provokativna forma slavonskog bećarca doprla je do srca (i novčanika) sviju, a ponajviše Slavonaca koji žive izvan svojih stoljetnih istočnih ognjišta", izjavio je za kaže marketinški ekspert J.P. Bećarci iz reklama za Osječko su postali dio narodne baštine i popularne kulture, te se prepričavaju na radnim mjestima, u kafićima, tramvajima, traktorima i trajektima, a pojedine osječke osnovne škole su već i čak organizirale i učenička natjecanja u slaganju bećaraca, uz prigodne pivarske nagrade!

Poznata vintage reklama za Osječko pivo

Stoga nimalo ne čudi činjenica da su, nedugo nakon lansiranja kampanje Jedan, dva, Osječka, i ostali domaći pivari pohrlili ugrabiti svoj dio "bećarskog kolača", te lansirali vlastite bećarizirane kampanje. Primjeri u nastavku...


Zidam kuću, točim žuju
Moja mala ima mješalicu na struju
Jedan, dva, Žujica!
Ve
Velebit je visoka planina
Vratit će se general Gotovina
Jedan, dva, Velebitska!
Vu
U moje strine četiri vitrine,
Nit' u jednoj nema paučine
Jedan, dva, Vukovarca!

Nema komentara:

Objavi komentar