OSIJEK - 25. studenog 2011., (GLAS TVRĐE) -- Završena je potraga za jedinstvenim vizualnim identitetom barokne jezgre grada - Tvrđe! Nakon što je izrađen natječajni elaborat, Agencija za obnovu i razvoj osječke Tvrđe pokrenula je natječaj za izradu vizualnog identiteta kroz koji bi Tvrđa trebala dobiti jedinstveno obilježje uz koje bi bila prepoznata u široj regiji i šire. Na natječaj je sam Grad prijavio i Crvenog fiću, odnosno njegov legendarni Fićo-fićo brand iz i za 21. stoljeće, koji je, naravno, odmah prevagnuo i odnio pobjedu nad ostalim, daleko inferiornijim prijedlozima.
Fićo je posebno omiljen među djecom i penzionerima |
Natječaj je, između ostaloga, obuhvaćao oblikovanje sve urbane opreme Tvrđe; od naziva ulica i oblika kućnih brojeva, preko ploča o povijesti pojedinih tvrđanskih objekata i pijanaca, do klupa, oglasnih paunova, stalaka za bicikle, rolšue i skejtove, jarbola, jedara i sidara, rasvjetnih tijela, stabala, uličnih pasa i mačaka,... čak i odjeće, imena i obroka stanovnika tog povijesnog dijela grada! Kako je natječaj upravo završen, izrada projektinih rješenja svih navedenih stavki očekuje se do kraja siječnja, te je početak implementacije rješenja u prostoru i na stanovnicima Tvrđe predviđen za veljaču 2012. godine, a sve će se financirati iz strukturalnih fondova Europske unije, tako da gradski proračun neće biti opterećen.. Jedva čekamo!
Nema komentara:
Objavi komentar