OSIJEK - 24. listopada 2011., (OSIJEK.HR) -- Nakon četiri godine upornog i kvalitetnog rada dovršen je rad na osmišljavanju službenog brenda (prepoznajnice) grada Osijeka! U rekordnom roku je akcijska skupina kodnog imena BRENDIRAJ!, sastavljena od eksperata iz struke, djelatnika gradskih službi i samih građana volontera iznjedrila rješenje za novi brend grada. Iznimna nam je čast objaviti kako grad Osijek lansira vlastiti fićo-fićo brend! Priopćenje koje je pristiglo od BRENDIRAJ! grupe potanko objašnjava kako su nadošli na ovaj lakopamtljiv, naizgled jednostavan, ali genijalan koncept: "Postalo nam je dosadno predstavljati Osijek kroz njegove simbole poput mosta, konkatedrale i Tvrđe, pa smo odlučili brendirati fiću, jer se po njemu prepoznaju Osječani u cijelom svijetu. To je zapravo fascinantan izraz koji odaje toplinu našeg čovjeka. Nismo htjeli koristiti samo ime fićo jer bi to bila na neki način krađa Osječana, već smo dodali još jedno fićo, da to bude sinergija između dvije instalacije, pa je nastao fićo-fićo. Naše ime je koncept između dvije instalacije, to je proizvod u koji je uloženo puno emocija i na kraju je ispalo savršeno, a važno je i što je to internacionalno, pa će nam se proizvodi prodavati u svim dijelovima svijeta."
Od sljedećeg četvrtka, u svim uredima Turističke zajednice grada Osijeka, kao i putem webshopa www.fico-fico.com moći će se po povoljnim cijenama nabaviti proizvodi koji nose novi dizajn fićo-fićo brenda grada Osijeka, poput majica (dječje, ženske i muške), bedževa, rokovnika velikih i malih, kajdanki, podmetača za čaše, olovaka, držača nogavica da ne upadnu u lanac, fićotvarača, fičokančića, fičutura, licitarskih srca i drvenih čaplji. Sve detalje o povijesti procesa brendizacije, kao i konačnoj oblikovnosti brenda grada možete pronaći na službenoj stranici projekta: http://brend.osijek.hr/ .
Brend je trend! |
Za one koji baš vole statistiku: U približno 1500 dana, koliko je rad na brendingu grada trajao, održano je 187 sastanaka, 12 treninga, 21 seminar, 3 timbildinga i pet vikenada na moru. U tom su razdoblju članovi akcijske skupine BRENDIRAJ! konzumirali 14213 kava, 581 uštipak, 1213 kiflica, 805 litara soka, nešto alkoholnih pića, te količinu kobasica, kulena, čvarak i švargli čija bi duljina, kada bi se poredali jedan do drugoga, bila jednaka jednaka udaljenosti od Osijeka do Valpova. Od potrošnog i uredskog materijala utrošeno je i impresivnih 100 listova papira, 50 spajalica, 11 olovaka običnih, 3 gumice za brisanje, 5 kemijskih, pola tonera za matrični tiskač i 12 megabajta!
Nema komentara:
Objavi komentar