četvrtak, rujna 01, 2011

SPETAKL: Nakon krova Portanove, Tony Cetinski nastupa na krovu 'Crvenog fiće'!

KROV CRVENOG FIĆE - 01. rujna 2011., (TONY_NEWS) -- Nakon što je 1. srpnja ove godine izveo unikatni podvig održavši prvi ikada mega-spektakularni koncert na krovu trgovačkog centra, Toni Cetinski sprema se na još veći izazov. Naime, Tony će Cetinski i opet održati koncert na krovu, ali ovoga puta na onome od 'Crvenog fiće'! Podsjetimo se, na preuspješnom koncertu na vrhu Portanove, u publici je bilo gotovo 15 000 razdraganih Tonyjevih obožavatelja, dok se za "Spektakl na Crvenom fići" očekuje barem tri puta toliko ljudi! Elektronski mediji već sada najavljuju kako će ovo biti "Veće od koncerta U2, Stonesa i Gunsa zajedno!" (muzika.hr), "Glasnije od nastupa AC-DC u Torontu 2003. godine!" (mikrofonija.com), te "Veća fešta od Grdovićeva nastupa u zadarskom Športskom centru Višnjik 2009. godine!" (grdovicfanclub.org).

Crveni fićo će za koncert biti posebno ušminkan!

Na pitanje kako je došlo do ove epohalne suradnje između njega i fiće, Tony veselo odgovara: "Ovo je nekako bio logični korak na mom koncertnom putu", kaže nasmijani Tony. "Dugo smo moj tim i ja razmišljali što bi moglo biti veće, ljepše, spektakularnije, ekstravagantnije i domoljubnije od koncerta na krovu Portanove. I onda se jedan mali tonac dosjetio da on svaki dan gotovo pobožmo čita nekakav fićin blog, pa sam ga ja pitao što je to, a on mi je pokazao, i fićo me je zaintrigirao, napravio sam par poziva, i evo nas tamo za nepuna tri tjedna! Ako uspijemo na vrijeme osigurati, a uvjeren sam da hoćemo, sve nepohodne komunalne dozvole, koncert će se održati 19. rujna." 
Kako doznajemo na Wikipediji, 19. rujna ujedno je i međunarodni "Pričaj kao gusar" dan, te će za tu prigodu i fićo i tenk i Tony i bend biti prigodno ukrašeni sa sabljama, piratskim zastavama, drvenim nogama, trorogim šeširima, povezima preko vjetrobrana, džinovskim papigama na napuhavanje i ostalim gusarskim znamenjem! Predgrupa Tonyju Cetinskom biti će Helge Schneider.

Tony na nekom od prethodnih koncerata

Za one koji su impresionirani nebitnim tehničkim detaljima: Oprema za koncert na fići teži oko 500 tona, ima 250 kilometara kabela, troši struje više nego što Krško može proizvesti, pozornicu šezdeset tehničara sastavlja pet dana, a sve će to zajedno u Osijek dovesti 40 tegljača firme Pevec transporti Bjelovar u stečaju d.o.o. 

Nema komentara:

Objavi komentar