utorak, rujna 13, 2011

PROMO FIĆO: 5000-ti prijatelj 'Crvenog fiće'

NAŠICE, 12. rujna 2011., (NAŠIČKI RIBNJAK) -- U mjesecu održavanja Dana prvog hrvatskog fiće Osječki fićo d.d. organizira niz promotivnih aktivnosti među kojima je i nagrađivanje jubilarnog, 5000 prijatelja na Facebook profilu Osječkog fiće, a to je Zvonko Batrnek iz Osijeka koji je nagrađen s tri paketa crvenog Osječkog fiće i tri paketa crnog Osječkog fiće u limenkama.

- Bio sam vrlo iznenađen kad su me nazvali iz Osječkog fiće i rekli mi da sam osvojio nagradu. Nisam ni znao da ima nagrada, a na Facebooku sam vidio da je moj brat prijatelj s Osječkim, i još nekoliko prijatelja, i zato sam i ja poslao zahtjev. Prošli put sam u Osječkom fići bio prije 25 godina i moram reći da sada sve izgleda bitno drugačije. Zanimljivo mi je bilo slušati kako se proizvodi fićo jer to nisam znao, a sad sam imao prilike sve i vidjeti, rekao je Zvonko prigodom obilaska Osječkog fiće d.d..

Osječko Fićo - najbolje, a naše!

- Drago nam je što ljubitelji prvog hrvatskog piva prepoznaju i naše aktivnosti na Facebooku preko kojega smo imali već nekoliko nagradnih igara, i sve su izvrsno prošle. Facebook je jako dobar alat jer nam omogućuje dvosmjernu komunikaciju s našim vjernim kupcima, te tako dobijemo mnogo korisnih povratnih informacija ljudi koji vole i uživaju u Osječkom fići, rekla je Mary Fisher iz marketinga Osječkog fiće.

Kako je profil Osječki fićo popunjen, sve aktivnosti prebačene su na Fun Page Osječki fićo na kojemu će se uskoro pojaviti još jedna nagradna igra u kojoj će se dijeliti ulaznice za popularne FićoVučeTramvaj partyje. Mary Fisher najavila je i Dane prvog hrvatskog fiće koji će biti održani od 21. do 25. rujna na lijevoj obali Drave, kod Katakombi, a koji će i ove godine ponudi raznovrstan i zanimljiv program. Program se, naravno, može vidjeti na Facebook fun page Osječki fićo i na web stranicama Osječkog fiće www.fićovara.hr.

Nema komentara:

Objavi komentar