NOVA FIĆINA RENESANSA
KRAGUJEVAC - 04. kolovoza 2011., (KRAGUJEVAČKE) - Više od četvrt stoljeća nakon što je posljednji fićo sišao s proizvodne vrpce kragujevačke fabrike automobila Zastava, stižu dobre vijesti za sve fićostalgičare i ljubitelje ovog simpatičnog oldtimera! Naime, zahvaljujući postavljanju umjetničke instalacije 'Crveni fićo' u Osijeku, došlo je do iznimnog interesa hrvatske i balkanske javnosti za ovim simpatičnim vozilom mladosti onih koji su u doba kada je ono bilo aktualno bili mladi. Iz tog razloga poslovodstvo današnje tvornice Zastava automobili a.d. odlučilo je ponovno pokrenuti proizvodnju Zastave 750! Novi će fiće imati suvremene motore, transmisiju, kočione, brisačke, analogne, stereo, i sve druge sustave, ali će vozilo iznutra i izvana zadržati onaj poznati fićo izgled i osjećaj.
KRAGUJEVAC - 04. kolovoza 2011., (KRAGUJEVAČKE) - Više od četvrt stoljeća nakon što je posljednji fićo sišao s proizvodne vrpce kragujevačke fabrike automobila Zastava, stižu dobre vijesti za sve fićostalgičare i ljubitelje ovog simpatičnog oldtimera! Naime, zahvaljujući postavljanju umjetničke instalacije 'Crveni fićo' u Osijeku, došlo je do iznimnog interesa hrvatske i balkanske javnosti za ovim simpatičnim vozilom mladosti onih koji su u doba kada je ono bilo aktualno bili mladi. Iz tog razloga poslovodstvo današnje tvornice Zastava automobili a.d. odlučilo je ponovno pokrenuti proizvodnju Zastave 750! Novi će fiće imati suvremene motore, transmisiju, kočione, brisačke, analogne, stereo, i sve druge sustave, ali će vozilo iznutra i izvana zadržati onaj poznati fićo izgled i osjećaj.
"Retro je retro," izjavio nam je povodom obnavljanja proizvodnje vidno zadovoljan Zastavin direktor Zoran Radojević, "a fićo je definitivno retro!" Fićo je auto koji je klasičan, a moderan, kvalitetan, ekonomičan, praktičan, brz, stabilan, pouzdan, dostupan, sportski, dinamičan i idealan za gradsku vožnju, i iz tih razloga preporučamo ga svima, a napose mladim bračnim parovima s djecom.
Ali čekajte, ovo nije kraj dobrim vijestima! Jer, iz kragujevačke su kompanije najavili da će, u znak zahvalnosti za otvaranje značajnog novo-starog tržišta, gradu Osijeku pokloniti prvih dvanaest novoproizvedenih fića, i to u svim bojama hrvatske zastave!! Iz Gradskog poglavarstva su pozdravili ovaj potez, naglašavajući kako je to još jedan u nizu dokaza uspješnosti i prepoznatosti brenda grada Osijeka i izvan granica domovine. Dio fića će se koristiti kao službena vozila za potrebe Poglavarstva, a dio će biti na raspolaganju turistima za iznajmljivanje na posebno uređenim punktovima.
Ali čekajte, ovo nije kraj dobrim vijestima! Jer, iz kragujevačke su kompanije najavili da će, u znak zahvalnosti za otvaranje značajnog novo-starog tržišta, gradu Osijeku pokloniti prvih dvanaest novoproizvedenih fića, i to u svim bojama hrvatske zastave!! Iz Gradskog poglavarstva su pozdravili ovaj potez, naglašavajući kako je to još jedan u nizu dokaza uspješnosti i prepoznatosti brenda grada Osijeka i izvan granica domovine. Dio fića će se koristiti kao službena vozila za potrebe Poglavarstva, a dio će biti na raspolaganju turistima za iznajmljivanje na posebno uređenim punktovima.
Svima dobro poznata, ali modernizirana fićina kontrolna ploča |
Samo za odlikaše: Fićo je bio prvo pravo jugoslavensko narodno i nacionalno vozilo, a u razdoblju između 1955. i 1985. godine proizvedeno ih je respektabilnih 923.487 komada. U novoj se iteraciji planira početna proizvodnja od 15.000 fića godišnje.
Nema komentara:
Objavi komentar