OSIJEK - 28. kolovoza 2011., (ARHEO NEWS) -- Odlučeno je. Arheološki muzej se definitivno iz nepraktične zgradurine na Trgu Sv. Trojstva u Tvrđi seli u praktičnu i kompaktnu umjetničku instalaciju 'Crveni fićo' gdje će zauzimati njena oba kraka: i tenk i fiću! Lokacija umjetničke instalacije idealna je za potrebe muzeja: na prometnom je i lako dostupnom raskrižju, ima video nadzor, klimatizaciju, tekuću vodu, značajne zalihe umjetnog gnojiva, grijanje, struju, bežični pristup internetu preostao od prethodnog korisnika, jedino treba još poraditi na sanitarnom čvoru. Što je najbitnije, troškovi održavanja i radne snage će se umanjiti za nekoliko desetaka tisuća puta, jer će za rad novog Arheološkog muzeja biti dostatna samo jedna osoba, i to ravnatelj, a režijski troškovi će iznositi samo frakciju dosadašnjih.
Neiskorišteni prostor Arheološkog muzeja |
Ovim će se potezom riješiti svi najveći problemi koji su morili muzej i s kojima se muzej do sada teško nosio, a koji su u značajnoj mjeri sprječavali njegov razvoj i proces pretvorbe u profitablinu kulturno-povijesnu instituciju s međunarodnim priznanjem i ugledom. Preseljenje će riješiti probleme kroničnog viška prostora, te još kroničnijeg manjka izložaka i posjetitelja, (osim na dan otvorenja pojedinih izložbi ili tijekom manifestacije Noć muzeja, kada je ulaz za posjetitelje ionako besplatan). Tako, umjesto da dvije trećine muzeja zvrje prazne, a tijekom tjedna u njega uđu dva do tri posjetitelja (u potrazi za toaletom), novi će prostor biti idealan jer će se u njega savršeno uklopiti svi eksponati, a posjećenost će biti barem upedesetostručena...
U potpunosti iskorišten prostor novog Arheološkog muzeja |
Za one koji želi znati više: Iz nepouzdanih izvora saznajemo kako djelatnici Muzeja Slavonije nestrpljivo čekaju dovršetak radova na obnovi trga dr. Franje Tuđmana i trga Slobode dr. Franje Tuđmana, kako bi vidjeli hoće li koja od desetak umjetničkih instalacija koje će tamo biti postavljene odgovarati njihovim potrebama, pa da se i oni presele iz Tvrđe i poprave vidljivost i posjećenost.
Nema komentara:
Objavi komentar