srijeda, srpnja 06, 2011

'Ružičasti kadilak' konkurencija 'crvenom fići'!

U čast izvanrednog poduhvata, odnosno noćne avanture vrlo maloljetne braće Tonija i Patrika koji su preksinoć autom iz Bilja skoknuli na sladoled u Osijek, u čemu ih je, njima nažalost, spriječila prometna policija i ocinkala starcima (Jutarnji, Glas), moto društvo Vrući domovinski kotači Osijek 1995., koja ne djeluje pri Gradskom poglavarstvu, odlučila je obogatiti grad Osijek još jednim spomenikom, odnosno umjetničkom instalacijom! Događaj je to koji je neke sablaznio, a neke oduševio, no za koji, zbog zavidne razine zrelosti, mladenačke žari i duha, vještine, prisebnosti, hrabrosti, srčanosti i poduzetničke inicijative dvojice braće, svakako smatramo da je zaslužio da se na dostojan način obilježi, izjavili su iz Vrućih domovinskih kotača.

Ružičasti kadilak iz 1959. kakvoga ćemo uskoro imati čast gledati

"U čast Tonijeve i Patrikove eskapade odlučili smo postaviti instalaciju koja će se sastojati od ružičastog kadilaka kabrioleta iz 1959. godine s kromiranim detaljima," nastavljaju Vrući kotači. "Vozilo ćemo vrlo povoljno uvesti s Kube, gdje takvih automobila u savršenom stanju i dan danas ima u izobilju. U kadilak registarskih oznaka OS-05.07.2011. će stručni djelatnici Ukopa ugraditi hidraulični sustav koja će omogućavati podizanje i spuštanje karoserije u ritmu glazbe (probrani hitovi osječke pop supergrupe Krankšvester), koja će se širiti iz vozila svakih 45 minuta u trajanju od 15 minuta. Ukupni troškovi nabave, opremanja i postavljanja ove umjetničke instalacije neće preći 90000 eura, uz godišnje održavanje od cca. 15000 eura. Sve će troškove snositi samo moto društvo, zahvaljujući velikodušnosti sponzora - anonimnih osječkih poduzetnika," zaključuju naši sugovornici.

Toni i Patrik u obiteljskom autu (VL, Davor Javorović/PIXSELL)

"Spomenik, naravno, nije jedina stvar koju ćemo napraviti za ovu dvojicu mladića", zaintrigirao nas je naš sugovornik, nastavljajući: "Naime, obojici ćemo, čim budu dovoljno stari, omogućiti besplatno polaganje vozačkog ispita u AŠ Torpedo, te ćemo stipendirati njihovo školovanje, ako se odluče za neki od prometnih smjerova". Na naš upit o mogućoj lokaciji ove instalacije, dobili smo sljedeći izravni i iznenađujući odgovor: "Željeli smo da lokacija 'ružičastog kadilaka' bude u blizini mjesta tog povijesnog događaja, a opet je istovremeno na neki način povezati s drugim najpoznatijim automobilističkim spomenikom u Osijeku - umjetničkom instalacijom 'crveni fićo', te je oduka pala da se 'kadilak' postavi na istom raskrižju, ispred Eurodoma, dijagonalno od 'fiće', tako da će se naši sugrađani sami na licu mjesta moći uvjeriti koji je spomenik bolji!"
Što mislite Vi, dragi čitatelji?

Tko će odnijeti prevagu - fićo ili kadilak?

Nema komentara:

Objavi komentar