utorak, srpnja 12, 2011

Poduzetnici zajahali na valu popularnosti crvenog fiće!

Na cunamiju popularnosti "umjetničke instalacije" 'crveni fićo', koja sigurnim i čvrstim koracima grabi prema naslovu prvog pravog brenda grada Osijeka, domaći i međunarodni poduzetnici na tržište izbacuju zavidan broj proizvoda vezanih upravo uz ovaj monument.

Crveni novitet iz Osječke pivovare
Osječka pivovara Osijek d.d. oglasila se tako priopćenjem za javnost kojim najavljuje novi brend: "Osječko fićo". Biti će to potpuno novo pivo (prirodnog okusa brusnice) rađeno po ekskluzivnoj recepturi temeljenoj na njemačkim standardima kvalitete piva, razvijenoj u suradnji s originalnim stručnjacima iz kragujevačke tvornice Zastava koji su zaslužni za razvoj i izgled popularnog jugoslavenskog fiće. Naravno, pored vrhunskog okusa i ambalaža će biti ekskluzivna, originalna i atraktivna, te je za očekivati da će ovo pivo vrlo brzo steći kultni staus! "Osječko fićo" možemo očekivati u trgovinama i kafićima diljem države početkom idućeg tjedna.

Promo materijal Osječke pivovare

Let 3 odaje počast crvenom fići
Popularni riječki rokeri usporedo pripremaju novi album i kazališnu predstavu posvećene hrabrom osječkom crvenom fići. "Nije tajna da su nas oduvijek kao umjetnike i ljudska bića zanimale teme seksualnosti, guženja, odnosno gaženja, te uopće nije neobično da nam je umjetnička instalacija crvenog fićeka zapela za oko, te poslužila kao veliki izvor inspiracije. Prvo smo krenuli samo s jednm pjesmom, ali smo ubrzo uvidjeli kako je to velika stvar, te odlučili oko fiće sagraditi cijeli konceptualni album i prateću predstavu", izjavio je Mrle, popularni pjevač i predvodnik brkate skupine. Novi album će se zvati 'Hvala ti crveni fićo', te će ga se moći kupiti na CD-u ili downloadati s Interneta čim bude bio gotov. Istoimena predstava će imati premijeru u osječkom HNK-u dva dana prije izdavanja albuma.


Paninijev album sa samoljepivim sličicama 'Crveni fićo 1991-2011'
Na kraju, ali svakako ne i manje važno, na tržištu se pojavilo i nešto za naše najmlađe, koji ujedno i najviše uživaju u ovoj umjetničkoj instalaciji. Panini, legendarni talijanski proizvođač samoljepivih sličica i albuma za iste, izradio je seriju sličica i album posvećene upravo crvenom fići i njegovom odnosu sa tenkom T-55. Iz Paninija su priopćili da su se "zbog velike popularnosti ove instalacije među mlađom populacijom i izvan granica Hrvatske, odlučili na ovaj pomalo riskantan potez, ali smo sigurni da će nam donijeti veliku dobit, jer svi znamo da djeca vole sakupljati najgluplje stvari, pa kako ne bi i ovo." Kolekcija se sastoji od ukupno 153 sličice, a vrećica sa 5 sličica košta tri kune, dok se album može kupiti za 9,99 kuna u Konzumovm dućanima i na prodajnim mjestima Tiska. Za ovu prigodu Panini je po prvi puta u svojoj stogodišnjoj tradiciji preradio svoj poznati logo, spretno u njega ukomponiravši crvenog fiću.

Prigodničarski Paninijev logo

"Iako nam je možda malo krivo što drugi mlate pare na našoj ideji, svejedno nam je drago što je umjetnička instalacija imala toliki pozitivan odjek u javnosti, te će u konačnici pridonijeti oživljavanju gospodarstva naše napaćene regije. Koristimo ovu priliku da najavimo kako nas je ovo inspiriralo na neke nove uzbudljive ideje koje ćemo uskoro predstaviti javnosti", kaže se u priopćenju gradskog Odbora za branitelje Domovinskog rata i braniteljske udruge izdanog povodom najave ovih proizvoda...

Nema komentara:

Objavi komentar